هویت سازمانی

طراحی هویت سازمانی یکی از مهمترین فعالیتهایی است که یک شرکت برای تبلیغات خود باید انجام دهد زیرا هیچ شخص و شرکتی بدون هویت معنا و اعتبار ندارد و باعث میشود که کاربران فکر کنند مشکلی در آن شرکت وجود دارد که هویت درستی از خود به نمایش نگذاشته است.

منحصر به فرد بودن:

تمامی شرکتها یا سازمانها یک هویت طراحی می کنند تا محصول آنها از محصولات مشابه قابل تشخیق باشد و کاربران بتواند با اعتماد کامل محصول مورد نظر خود را بخرند به همین خاطر هر نشان و هویت سازمانی باید روی محصول وجود داشته باشد به طوری که کاربران بتوانند به راحتی آن را در هنگام خرید مشاهده کنند.

ثبت هویت سازمانی:

شما باید حتما بعد از طراحی هویت سازمانی آن را در دفتر اسناد رسمی کشور ثبت کنید که اگر کسی از ان استفاده کرد بتوانید ادعا کنید که این هویت برای شما بود و محصولات فروخته شده تغلبی هستند و در مورد ثبت هویت هم همیشه کسی که زودتر لوگو و نشان خود را ثبت کند موفق تر است مثل کسی که 10 سال پیش هویت سازمانی و فروشگاهی دیجیکالا را ثبت کرد به راحتی می تواند از هر کسی که چنین اسمی روی کالای خود بزند ادعا خسرات کند.

انجام تبلیغات برای شناساندن هویت سازمانی به مردم:

بعد از طراحی هویت سازمانی بسیاری از کاربران ادعا می کنند که حالا که ما برای خود هویت سازمانی ساخته ایم چرا هنوز هم کاربران و مردم ما را نمیشناسند؟
جواب کاملا مشخص است برای اینکه تبلیغات نکرده اید شما هر چه قدر هم که هویت و لوگوی زیبایی از خود ساخته باشید بدون تبلیغات و تکرار کاربران به راحتی هویتتان را از یاد خواهند برد.
طراحی گرافیک یک فرآیند خلاقانه است که تکنولوژی و هنر را با هم تلفیق می کند تا بین ایده ها ارتباط برقرار شود. طراح با مجموعه ای از ابزارهای ارتباطی متنوع سروکار دارد تا پیامی را از فرستنده به مخاطبان آن منتقل کند. ابزارهای اصلی در این کار، تصاویر و تایپوگرافی هستند.
اولین چیزی که در نگاه اول، کسب و کار شما رو معرفی می‌کند طراحی گرافیک است. لوگو، کارت ویزیت، سربرگ، بسته بندی محصول و … اولین چیزهاییست که مردم برای اولین بار با دیدنش کیفیت کارتان را قضاوت می‌کنند. درواقع یک طراحی گرافیکی خوب و حساب شده است که می‌تواند شما را به موفقیت نزدیکتر کند.

گرافیک تبلیغاتی، بنر و پست اینستاگرام

با روی کار آمدن شبکه‌‌های اجتماعی بستر جدیدی برای تبلیغات شرکت‌ها و فروشگاه‌ها ایجاد شد. شرکت‌ها می‌توانند با ایجاد یک صفحه‌ی شخصی برای کار خود و قرار دادن پست‌های حرفه‌ای به بازار کار خود رونق بخشیده و پیشرفت چشمگیری را در کار خود مشاهده کنند. شبکه های اجتماعی یکی از عامل مهم و موثر در زمینه برندسازی میباشند و استفاده از تصاویر جذاب و هدفمند شما را در پیشبرد این هدف مهم یاری خواهند کرد.
اطلاعات بیشتر

نمونه کارها درحال آماده سازی برای نمایش میباشد

طراحی کاتالوگ و سربرگ

این روزها کمتر تجارتی را خواهید یافت که بدون طراحی کاتالوگ حرفه ای بتواند در رقابت با رقبا پیروز شود؛ ارائه کاتالوگ جامع و کامل از محصولات به مشتری، پروسه انتخاب محصول را بسیار آسان نموده و این امر موجب دیده شدن تمامی محصولات میشود، امروزه علاوه بر کاتالوگ های کاغذی، کاتالوگ های آنلاین هم روی کار آمده اند که معمولا روی وبسایت شرکت ها قرار میگیرد وبصورت آنلاین کابران از سراسر دنیا میتوانند محصولات شما را ببینند و انتخاب کنند.
اطلاعات بیشتر

نمونه کارها درحال آماده سازی برای نمایش میباشند

طراحی لوگــو

هر سازمانی باید برای خود یک نشان یا یک لوگو داشته باشد تا در صورت لوزم به جای اسم از آن استفاده کند و کاربران به صورت بصری با آن نشان اخت شوند و هر جا که آن لوگو یا نشان را میبیند بدون خواندن اسم به یاد شرکت مربوطه بی افتند. یکی از خدمات ما در مجموعه فابیت طراحی و ارائه لوگوی اختصاصی متناسب با هرنوع کسب و کاری میباشد.
اطلاعات بیشتر

نمونه کارها درحال آماده سازی برای نمایش میباشند

طراحی کارت ویزیت

امروزه هر شغل و کسب و کاری صرف نظر از حرفه‌ای بودن یا نبودن، نیازمند کارت ویزیت است. کارت ویزیت یا بیزینس کارت یکی از راه های ایجاد ارتباط بین شما و افرادی که ممکن است در آینده به مشتری شما تبدیل شوند میباشد. از طرفی معمولا شما با حضور در سمینارهای خاص و یا در همایش ها با افرادی هم صحبت میشوید، از نظر روانشناسی در این شرایط ارائه کارت ویزیت ذهنیت مثبت و اعتبارشما را چندین برابر خواهد کرد و عامل گسترش ارتباطات شما خواهد بود.
اطلاعات بیشتر

نمونه کارها درحال آماده سازی برای نمایش میباشند

فهرست