Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/hnazar/domains/fabit.ir/public_html/index.php on line 4

Notice: Undefined index: HTTP_ACCEPT_LANGUAGE in /home/hnazar/domains/fabit.ir/public_html/wp-blog-header.php on line 4
کمپین تبلغاتی – گروه طراحی و توسعه کسب و کار اینترنتی فابیت

کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی به معنای رساندن یک پیام تبلیغاتی یکسان در کانالهای متفاوت تبلیغاتی در یک بازه زمانی مشخص می باشد. برای شروع کمپین تبلیغاتی باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  1. چرا میخواهید کمپین تبلیغاتی را آغاز کنید؟
  2. چه چیزی را می خواهید تبلیغ کنید؟

کمپین های بازاریابی به صاحبان کسب و کار کمک می کنند تا بهترین استراتژی های ترفیع را برای محصولات و خدمات شرکت مشخص کنند.

کمپین تبلیغاتی

با وجود اینکه معمولا هدف تبلیغات، فروش است، اما در حقیقت اهداف تبلیغاتی بسیار دیگری برای تمرکز وجود دارد. رایج‌ترین این اهداف دستیابی به مشتریان جدید، تبلیغ محصولات فعلی و معرفی محصولات جدید است. همچنین شما می‌توانید یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید تا آگاهی از برند را بهبود ببخشید و یا یک برند خاص را با احساسات و هیجانات خاص مرتبط کنید.

کمپین تبلیغاتی فابیت

کمپین تبلیغاتی فابیت

فابیت در راستای فروش محصولاتتان و به نمایش گذاشته شدن هر چه بیشتر برندتان خدماتی را به شرح زیر ارائه می‌دهد:

  • تبلیغات بنری
  • تبلیغات همسان
  • تبلیغات محصول
  • تبلیغات اپلیکیشن
  • گوگل ادوردز
  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • ساخت موشن گرافیک
  • ساخت تیزر تبلیغاتی
  • و….

تبلیغات بنری

تبلیغات بنری یک پیام تبلیغاتی است که در قالب یک طراحی گرافیکی جذاب ثابت یا متحرک به کاربران ارائه می‌شود تا توجه‌شان را جلب کرده و آنها را به سمت وبسایت شما هدایت کند.

تبلیغات بنری، اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک بر روی آن‌ها، مرورگر اینترنت شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد.

هدف از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند به بازدیدکنندگان وب‌سایت موردنظر است. این تبلیغات در بخش‌های متمایزی از وب‌سایت‌ها که به‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر می‌شوند.

بنری
همسان

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان یا تبلیغات نیتیو نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که به دلیل همسان شدن ساختار و ظاهرشان با سایت‌های نمایش‌دهنده، با این عنوان نامگذاری شده‌اند. هدف از این یکپارچگی، جلوگیری از نادیده گرفته شدن تبلیغات توسط کاربران و  افزایش اثربخشی تبلیغات شماست.

از آنجا که تبلیغات همسان، با همانندسازی ظاهر تبلیغ با رابط کاربری رسانه دیجیتال، باعث توجه بیشتر کاربر می‌شوند، این دسته از تبلیغات،‌ یکی از کارآمدترین تبلیغات دیجیتالی بوده و امروزه مورد استقبال بازاریابان زیادی در دنیا قرار گرفته است.

تبلیغات محصول

یکی از مهمترین چالش‌هایی که صاحبان کسب و کار اینترنتی با آن روبرو هستند این است که چگونه محصول خود را به مردم معرفی کنند و تبلیغ محصولاتشان را انجام دهند. در تبلیغ اینترنتی اگر همه چیز درست و با برنامه ریزی پیش برود با رونق اقتصادی همراه خواهد بود.

برای معرفی محصول باید شش اصل را دنبال کنید :

  • شناسایی نیاز مشتری
  • ارائه‌ی راهکار به مشتری
  • معرفی محصول
  • جلب اعتماد مشتری
  • انتشار تصاویر تاثیر گذار و عدم پرحرفی
  • تمرکز در گروه هدفتان

شاید محصول شما عالی و با کیفیت باشد اما اگر تبلیغ مناسبی نداشته باشید و آن را به درستی معرفی نکنید نمی‌توانید فروش مناسبی داشته باشید.

تبلیغات محصول
تبلیغات اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن

امروزه مردم بیشتر وقت خود را با گوشی‌های هوشمند می‌گذرانند . اپلیکیشن ها به سرعت در حال پیشرفت هستند و تبلیغات درون برنامه ای به شما این فرصت را می دهد تا به گروه هدف تان دقیق تر و در بهترین زمان ممکن نزدیک شوید.

ازجمله مزایای تبلیغات درون برنامه‌ای مشخص کردن ویژگی‌های مخاطبینی است که هدف شما هستند و می‌خواهید در معرض تبلیغ شما قرار بگیرند. هم‌چنین تبلیغات درون برنامه‌ای راه‌حل بهتری برای جلب‌توجه داوطلبانه مخاطبین ارائه می‌دهد.

گوگل ادوردز

گوگل ادوردز یا گوگل ادز سیستم تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف گوگل، تبلیغات خود را به مشتریان نشان می‌دهند. معروفترین شکل تبلیغات ادوردز، تبلیغات در موتور جستجوی گوگل است. در این روش تبلیغ دهنده عبارات یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل ادوردز وارد می‌کند تا تبلیغاتش برای کسانی که این عبارات را جستجو می کنند نشان داده شود. تبلیغ کننده همچنین برای هر کلیک هزینه‌ای را وارد می‌کند، برای جستجوی یک کلمه کلیدی، گوگل از بین پیشنهادهای مختلف تبلیغ دهندگان، بر اساس ضوابطی خاص برخی از تبلیغ ها رو انتخاب و به کاربران نشان می دهد. در ادامه این ضوابط را بررسی خواهیم کرد.

گوگل ادوردز
ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی می‌تواند نقش مهمی در کمپین‌های بازاریابی ایفا کند. تیزر­­­ها و بنر های تبلیغاتی تنها مربوط به فیلم ها و سریال ها نیستند.بلکه درمعرفی نمایش ها، وب سایت ها، کلاس های آنلاین و بسیاری موارد دیگر می توانید از تیزرهای تبلیغاتی استفاده کرد. استفاده از تیزر تبلیغاتی می تواند به شما کمک کند تا ترافیک بیشتری کسب کنید و افراد بیشتری را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید که در نتیجه می تواند مشتری های بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

با ساخت تیزر تبلیغاتی جذاب و تاثیرگذار مخاطب خود را در این بازار شلوغ تحت تاثیر قرار دهید.

موشن گرافیک

موشن ویدیوهایی هستند که پیام و محتوا را به‌صورت متحرک منتقل می‌کنند.انتقال محتوا با این روش از مزیت‌های بسیاری برخوردار است. از جمله اینکه می‌توان محتوا را به‌صورت تأثیرگذارتر و جذاب‌تر در زمان کوتاه‌تری به مخاطب ارائه داد. موشن‌ ها می‌توانند به‌صورت آفلاین و آنلاین بر روی کامپیوتر و موبایل در وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهایی که قابلیت نمایش ویدیو را دارند نمایش داده شوند.

 

 

موشن گرافیک

درخواست آنلاین کمپین تبلیغاتی

درخواست سایت

فهرست
سوالی دارید؟ آنلاین چت کنید