http://fabit.ir/wp-content/uploads/2017/03/logo123-fabit.ir_.png

گروه علم و فناروی فابیت

گروه علم و فناوری فابیت گروهی فعال در عرصه مجازی، با توانایی ویژه در طراحی و توسعه کسب و کار اینترنتی

info@fabit.ir

09119102744

09117366649

 

طراحی کسب و کار اینترنتی

Internet Business Design

خدمات طراحی کسب و کار توسط گروه فابیت

گروه فابیت به دو صورت ایده ها را اجرایی می نماید به این صورت که یکسری از ایده ها را خود اجرا نموده و سری دیگر را با توجه به محدودیت زمان و نیرو (ایده های خود) را به مشتریانش هدیه و برای آنها اجرایی می نماید. همچنین این گروه ایده ها مشتری را بعد از تحلیل و بررسی بازار با توجه به قابلیت سوددهی با ارائه مشاوره رایگان برای مشتری اجرایی می نماید.

نخستین گام در این زمینه خلق مدل کسب و کار مطلوب است. گروه فابیت این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به بهترین شیوه و در سریعترین زمان ممکن، ایده خود را در قالب یک مدل کسب و کار تثبیت و مستند نمایید.

مراحل اجرایی ایده توسط گروه فابیت:

۱- ایده سازی

۲- برنامه ریزی

۳- تعیین استراتژی

۴- بازاریابی

۵- برآورد مالی

۶- اجرای پرژوه

۷- موفقیت

  • طراحی ایده:

گروه فابیت با توجه به تخصص و علاقه مشتری ایده کسب و کار مناسب با مشتری را به مشتری ارائه می دهد. همچنین در صورتی که مشتری ایده ای داشته باشه بعد مشاوره و تحلیل بازار برای ایده مشتری، ایده را اجرایی می سازد.

  • برنامه ریزی

در این مرحله برنامه دقیق و مدونی برای ایده صورت می گیرد.

  • تعیین استراتژی

در این مرحله استراتژی مناسب با کسب و کار تعیین می گردد. گروه فابیت با تجربه ۵ سال در پروژه های بررسی مدیریت استراتژیک شرکت هایی داخلی و خارجی برتر توانسته رضایت مشتری را جلب نماید.

شرکت های مختلفی وجود دارد که تنوع قوی درتولید کالاهای مشابه به تناسب سلیقه مصرف کننده به وجود آورده اند و هیچ شرکتی قادر به ارائه خدمات به همه مصرف کنندگان ناراضی نیست. هر شرکت که بخواهد بهترین استفاده را از توانایی های بالقوه خود داشته باشد و بهترین موقعیت را در بازار انتخاب کند، نیاز به بررسی چهار مرحله اندازه گیری و پیش بینی تقاضا، تسهیم بازار، بازار هدف و جایگاه در بازاردارد.

در این مرحله شامل تجزیه و تحلیل رقبا و سیاست های رقابتی در بازار و برنامه ریزی، پیاده سازی و بازاریابی سازمان و کنترل برنامه است. از جنبه های مهم شرکت های بزرگ بررسی رقبای خود است که به طور مداوم برای محصولات و توزیع و شیوه های تبلیغاتی قیمت تعیین میکنند و رقابت را ترویج می دهند.

در این مرحله بازار هدف و استراتژی مناسب آن تعیین می گردد.

  • بازاریابی

تجزیه و تحلیل بازار محیط پیچیده است و همواره در حال تغییر؛ فرصت ها و تهدیدات جدید با هم به ارمغان می آورد. شرکت و محیط سیستم های استراتژیک آن همیشه باید تحت نظارت باشد. محیط نیاز به مقدار زیادی از اطلاعات، از جمله مصرف کنندگان و اینکه چگونه آنها باید خرید نمایند، دارد. این اطلاعات شامل سیستم های اطلاعاتی و تحقیقات بازار و ارزیابی بازارهای مصرف کننده سازمانی می باشد.

در این مرحله بازاریابی و تحلیل بازار صورت می گیرد.

  • برآورد مالی

در این مرحله هزینه و میزان و زمان بازدهی پروژه و مقرون به صرفه بودن آن تعیین می گردد.

  • اجرای پروژه

در این مرحله بعد از مقرون به صرفه بودن پروژه اجرایی می گردد.

  • موفقیت

در این مرحله بعد موفقیت پروژه تحویل مشتری می گردد.